NYT JOB?

27.07.2022

Er du uddannet fysioterapeut eller ergoterapeut, så se her - en spændende jobmulighed.

Vi søger en erfaren fysio- eller ergoterapeut, der kan servicere vores kunder på Sjælland. Din primære opgave bliver at udvikle kundernes arbejdsmiljø inden for det ergonomiske- og sundhedsfaglige område. Sekundært vil du blive kundeansvarlig for en begrænset del af vores eksisterende kunder.

I rollen som kundeansvarlig afdækker du kundernes behov, rådgiver og hjælper dem med løsninger inden for det generelle arbejdsmiljø. Der vil endvidere være et tæt samarbejde med dine øvrige kolleger, hvor du har ansvaret for, at den rette kollega/specialist bliver involveret i løsningen af kundens specifikke opgave.


Bred kontaktflade og korte beslutningsveje

Du bliver en del af en professionel og erfaren organisation med 22 medarbejdere, hvor du bliver den ene af i alt 5 konsulenter på Sjælland. Du vil arbejde ud fra dit hjemmekontor på bopælsadressen, ligesom en del af dine kolleger på Sjælland. Dine øvrige kolleger har udgangspunkt fra vores kontor i Odense eller hjemmekontor i Jylland.

Du kan se frem til en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du sammen med dine kolleger på sundhedsområdet får ansvaret for at udvikle vores markedsposition inden for det ergonomiske og sundhedsfaglige område.

Dine dage er aldrig helt ens, du vil hele tiden have en række forskellige opgaver og projekter kørende samtidig, som kan være såvel langvarige som kortvarige. Din arbejdstid vil være delt mellem at besøge kunderne og opfølgende arbejde på dit kontor. Det er derfor afgørende for din succes i jobbet, at du trives med rollen som konsulent og at have kundekontakt.


Vi forestiller os

  • at du har høj faglig viden inden for det ergonomiske område

  • at du har erfaring med sundhedsprofiler og helbredstjek af natarbejdere

  • at du har konsulenterfaring fra et lignende job – brancheerfaring fra industrien vil være en styrke

  • at du har godt kendskab til arbejdsmiljølovgivningen

  • at du er hjemmevant bruger af Office 365 og IT generelt, og har du kendskab til Business Central, er det en fordel

  • at du har kørekort og kan køre i egen bil

 

Stærke kommunikations- og formidlingsevner

For at kunne udfylde rollen er det vigtigt, at du er god til at formulere dig såvel mundtligt som skriftligt samt evner at skabe kontakt og kommunikere med mange forskellige personer på alle niveauer i kundens organisation. Som person er du udadvendt, initiativrig og har gennemslagskraft. Din forretningssans er stærk, og du er motiveret for at sælge Avidenz gennem din rådgivning. Desuden arbejder du målrettet og løsningsorienteret, og du har overblikket til at jonglere mellem mange forskellige opgaver og projekter samtidig.


Kompetenceudvikling gennem samarbejde

Ligeledes er det vigtigt, at du trives i tæt samarbejde på tværs af mange forskellige faggrupper i vores organisation, og har lyst til at sætte dig ind i kollegers kompetencer – med salg for øje. Derfor er du også god til at dele din viden med dine kollegaer, og du kan lide at have en bred kontaktflade både internt og eksternt.

I løbet af året vil du, ud over den daglige kontakt med dine kolleger hvor i samarbejdet om konkrete opgaver hos kunderne, også deltage på vores regionsmøder, seminarer og produktdage. På disse dage videndeler vi og sparrer for at udvikle vores kompetencer.

Du vil blive mødt af et stærkt team af kolleger, som står parat til at hjælpe dig og give dig den nødvendige oplæring i jobbet. Ligesom du vil opleve en stor frihed til at planlægge dine besøg og opgaver hos kunderne.

 

Lyder ovenstående umiddelbart som noget for dig eller en, du kender, så læs hele stillingsopslaget via linket her.

Vi glæder os til at høre fra dig.