Vi søger en fysioterapeut eller ergoterapeut

15.09.2021

Læs mere her

Vi søger en erfaren fysio- eller ergoterapeut, der kan servicere vores kunder hovedsageligt i Jylland. Din primære opgave bliver at udvikle kundernes arbejdsmiljø inden for det ergonomiske og sundhedsfaglige område. Sekundært vil du arbejde med andre opgaver inden for det generelle arbejdsmiljøområde.

Bred kontaktflade og korte beslutningsveje

Du bliver en del af en professionel og meget erfaren organisation med 20 medarbejdere. Vi forestiller os, at du er bosiddende på Fyn eller i Trekantområdet, da vores kontor ligger i Odense. Afhængig af din bopælsadresse vil der være mulighed for ansættelse med hjemmekontor, men du må forvente, at du med jævne mellemrum skal være på kontoret i Odense.

Du kan se frem til en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du sammen med vores ergoterapeut får ansvaret for at udvikle vores markedsposition inden for det ergonomiske og sundhedsfaglige område. Der vil endvidere være et tæt samarbejde med dine øvrige kolleger om vores kunder.

Dine dage er aldrig helt ens – du vil hele tiden have en række forskellige opgaver og projekter kørende samtidig, som kan være såvel langvarige som kortvarige. Din arbejdstid vil være delt mellem at besøge kunderne og opfølgende arbejde på dit kontor. Det er derfor afgørende for din succes i jobbet, at du trives med rollen som konsulent og at have kundekontakt. Endvidere skal du gennemføre helbredstjek af natarbejdere, hvilket foregår hos vores kunder, når de er på arbejde. Du skal derfor være indstillet på, at noget af din arbejdstid vil ligge i aften- og nattetimerne.


Vi forestiller os

  • at du har høj faglig viden inden for det ergonomiske og sundhedsfaglige område
  • at du har konsulenterfaring fra et lignende job – brancheerfaring fra industrien vil være en styrke
  • at du har godt kendskab til arbejdsmiljølovgivningen
  • at du har erfaring med sundhedsprofiler og helbredstjek af natarbejdere
  • at du er hjemmevant bruger af Office 365 og IT generelt, og har du kendskab til Business Central, er det en fordel
  • at du har kørekort og kan køre i egen bil


Stærke kommunikations- og formidlingsevner

For at kunne udfylde rollen er det vigtigt, at du er god til at formulere dig såvel mundtligt som skriftligt samt evner at skabe kontakt og kommunikere med mange forskellige personer på alle niveauer i kundens organisation. Som person er du udadvendt, initiativrig og har gennemslagskraft. Din forretningssans er stærk, og du er motiveret for at sælge Avidenz gennem din rådgivning. Desuden arbejder du målrettet og løsningsorienteret, og du har overblikket til at jonglere mellem mange forskellige opgaver og projekter samtidig.


Kompetenceudvikling gennem samarbejde

Ligeledes er det vigtigt, at du trives i tæt samarbejde på tværs af mange forskellige faggrupper i vores organisation og har lyst til at sætte dig ind i kollegers kompetencer – med salg for øje. Derfor er du også god til at dele din viden med dine kollegaer, og du kan lide at have en bred kontaktflade både internt og eksternt.

I løbet af året vil du, ud over den daglige kontakt med dine kolleger og i samarbejdet om konkrete opgaver hos kunderne, også deltage på vores regionsmøder, seminarer og produktdage, hvor vi videndeler og sparrer for at udvikle vores kompetencer.

Du vil blive mødt af et stærkt team af kolleger, som står parat til at hjælpe dig og give dig den nødvendige oplæring i jobbet. Ligesom du vil opleve en stor frihed til at planlægge dine besøg og opgaver hos kunderne.


Interesseret?

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte adm. direktør John Bregndahl Larsen på tlf. 6617 3455.

Du søger stillingen via jobindex på linket her.
 

Ansøgningsfrist er den 14. oktober 2021.

Tiltrædelse den 01.12.2021 eller efter nærmere aftale.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.