Digitalt system og app til arbejdsmiljø, miljø og kvalitet
- Opgaver og dokumentationer
- Booking og eftersyn på udstyr
- Registrering af hændelser
- Kemisk risikovurdering og instruktioner
Se en kort intro til systemet i videoen med Mikkel herunder
I får med SOSWEB blandt andet følgende fordele:
- Udstyr og værktøj er altid i orden vha. systematisk eftersyn
- Booking af udstyr sikrer effektiv planlægning
- Registrering af hændelser, så fejl og ulykker kan forebygges
- Overblik over kemiske produkter, risikovurderinger og instruktioner
- Overblik over medarbejdernes kvalifikationer og kompetenceudvikling
- Effektiv opfølgning på APV og andre arbejdsmiljøopgaver
- Overblik og let at finde oplysninger og dokumentationer
- Via app’en hurtig adgang til kemi- og maskininstruktioner samt mulighed for at registrere hændelser m.m., uanset hvor I befinder jer
SOSWEB er opbygget i moduler
SOSWEB er opbygget i moduler, som hver især omhandler specifikke områder. Det er med til at gøre systemet meget overskueligt, og fordelen er desuden, at jeres virksomhed selv vælger, hvilke moduler I ønsker at aktivere og anvende. I har mulighed for at købe 2 forskellige pakker med adgange afhængig af jeres behov. Læs mere om pakkeløsningerne, og find priserne her.
Læs om de forskellige moduler via menupunkterne herunder:
Mange tilfredse brugere
Vi har mange tilfredse brugere af SOSWEB. I videoen herunder kan du se, hvad en af dem, CNC Onsite Aps, der har anvendt systemet i mange år, bruger det til, og hvad de synes, de får ud af det.
KUNDECASE
DS Stålprofil A/S effektiviserer arbejdsmiljøet med SOSWEB
Som en del af DS Gruppen har DS Stålprofil A/S valgt at digitalisere deres arbejdsmiljø med systemet SOSWEB fra Avidenz – og det har givet markante gevinster. Med moduler til teknisk udstyr, kemi, opgaver og medarbejdere har virksomheden fået bedre overblik, færre fejl og mere tid til kerneopgaverne. Vedligeholdelsesopgaver bliver nu husket automatisk, instruktioner på kemi er altid ved hånden – og det er nemt at se, hvem der har hvilke kompetencer. Et intuitivt system med stor effekt – og potentiale til meget mere.
Det behøver ikke være dyrt at digitalisere dit arbejdsmiljø
Du kan vælge imellem 2 pakker, som giver adgang til forskellige dele af systemet. Uanset hvilken pakke du vælger, har du også behov for en startpakke. Den omfatter, at vi sørger for de grundlæggende opsætninger af systemet og giver dig en introduktion til de valgte moduler. Vi hjælper også med at oprette de første data fra jeres virksomhed.
Prisen afhænger af, hvilken systempakke du vælger. Se priserne for de 2 forskellige pakker samt startpakken herunder.
Bemærk, at SOSWEB købes samen med en virksomhedsaftale med Avidenz, og at alle priser er ekskl. moms og gældende for 2025.
Grundpakken
Grundpakken giver dig struktur og overblik over de grundlæggende elementer i dit arbejdsmiljø.-
Administration
-
Opgaver
-
Dokumenter
-
Registreringer
Komplet pakke
Her får du adgang til alle 7 moduler i SOSWEB og kan udnytte alle systemets mange muligheder og fordele.-
Administration
-
Opgaver
-
Dokumenter
-
Registreringer
-
Medarbejdere
-
Teknisk udstyr
-
Kemi
Har du spørgsmål til vores priser?
Mikkel Møller
Mikkel Møller
SOSWEB-konsulent
Book en demo med Mikkel
Vil du vide mere om SOSWEB og eventuelt have en gratis og uforpligtende online demo af systemet, så udfyld nedenstående formular, og vores SOSWEB-konsulent, Mikkel, kontakter dig hurtigst muligt.
Vi har konsulenter i hele landet
Vi vil være den bedste samarbejdspartner, når virksomheder vil udvikle deres arbejdsmiljø.
Vores hovedkontor ligger i Odense, og vi har arbejdsmiljøkonsulenter fordelt over hele landet. Vi er derfor ikke langt fra dig.