SOSWEB

SOSWEB er et online system, der samler alt omkring virksomhedens arbejdsmiljø, miljø og kvalitet ét sted. SOSWEB sparer dermed virksomheden tid og penge.

Medier, skåret til.jpg

Flere fordele ved SOSWEB

Med SOSWEB opnår du en lang række fordele som eksempelvis:

  • Let og hurtigt at finde oplysninger og dokumentationer
  • Udstyr og værktøj er altid i orden ved systematisk eftersyn
  • Booking af udstyr sikrer effektiv planlægning
  • Opgavestyring, dokumentationer, skabeloner m.m. er let tilgængelige
  • Registrering af hændelser, så fejl og ulykker kan forebygges
  • Styring af medarbejdernes kvalifikationer og kompetenceudvikling
  • Hurtigt overblik over kemiske produkter og arbejdspladsbrugsanvisninger


SOSWEB giver desuden virksomheden en stor fordel, når I skal give tilbud til kunder, fordi der er styr på de dokumentationer, som Arbejdstilsynet og andre ­myndigheder kræver, og som flere og flere kunder også efterspørger.

 

Unik app øger effektiviteten

Vi har udviklet en unik app til systemet. Med den kan jeres virksomhed udføre arbejdet inden for udvalgte områder meget hurtigt og effektivt. Arbejdet bliver samtidig meget mere fleksibelt, da medarbejderne nemt kan tilgå funktionerne, uanset om de befinder sig i virksomheden eller er ude på en opgave. Og tænk bare på, hvad virksomheden sparer af tid, når medarbejderne med det samme blandt andet kan gøre følgende:

  • Indrapportere hændelser med    billeddokumentation
  • Booke udstyr og maskiner
  • Udføre eftersyn på udstyr og maskiner
  • Hente brugsanvisninger på kemiske produkter

 
Det, der foretages i app'en, blier automatisk opdateret i web-systemet.

Du kan hente en brochure her.

Kontakt Avidenz

Vi kommer gerne ud og demonstrerer SOSWEB i din virksomhed, inden du tager en beslutning.
Ring for at lave en aftale, eller hvis du har spørgsmål på telefon 66 17 34 55, eller skriv til os på mail info@avidenz.dk.