Værktøjskasse med soswebmodulet opgaver

Værktøj 2 til SOSWEB-værktøjskassen

31.08.2017

Måske er det lige præcis det modul, din virksomhed kan få stor gavn af. Hvis det ikke er, så husk, at SOSWEB er fleksibelt og opbygget i moduler, så du netop kan vælge de områder, der giver jeres virksomhed udbytte i arbejdet med arbejdsmiljø, miljø og kvalitet – uanset virksomhedens størrelse. 

Værktøj 2 - Opgaver

Med værktøjet ”Opgaver” kan I oprette og planlægge alle virksomhedens opgaver som eksempelvis APV, handlingsplaner for ligeved-ulykker samt afvigelser inden for arbejdsmiljø, miljø og kvalitet.

Opgaver og handlingsplaner kan desuden lægges i kalenderen med en alarmfunktion, så I får besked ved terminer for opgaverne. Samtidig er det muligt at tilføje, hvem der er ansvarlig for opgaven.

I opnår dermed følgende:

  • Overblik over APV og handlingsplaner
  • Styr på dokumentationen for jeres APV
  • APV er let tilgængelig for alle medarbejdere og andre interessenter
  • Overblik over opgaver for både ledelse, opgaveansvarlig og øvrige medarbejdere
  • Planlægning af terminer for løsning af både krævede og egne opgaver i forbindelse med budgetlægning
  • Fastholde og tiltrække dygtige medarbejdere - synlig fokus på arbejdsmiljøet 


Kan du ikke vente?

Kan du ikke vente med at blive introduceret til de resterende værktøjer, så kan du i mellemtiden gå ind på hjemmesiden www.sosweb-info.dk, og læse mere.

Du er naturligvis også velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller ønsker en gratis og uforpligtende demonstration af systemet.

Kontakt os på:
Telefon 66 17 34 55 
Mail: info@avidenz.dk

 

Vil du vide mere om APV, kan du læse mere på vores side om ofte stillede spørgsmål om APV.