
Værktøj 2 til SOSWEB-værktøjskassen
Måske er det lige præcis det modul, din virksomhed kan få stor gavn af. Hvis det ikke er, så husk, at SOSWEB er fleksibelt og opbygget i moduler, så du netop kan vælge de områder, der giver jeres virksomhed udbytte i arbejdet med arbejdsmiljø, miljø og kvalitet – uanset virksomhedens størrelse.
Værktøj 2 - Opgaver
Med værktøjet ”Opgaver” kan I oprette og planlægge alle virksomhedens opgaver som eksempelvis APV, handlingsplaner for ligeved-ulykker samt afvigelser inden for arbejdsmiljø, miljø og kvalitet.
Opgaver og handlingsplaner kan desuden lægges i kalenderen med en alarmfunktion, så I får besked ved terminer for opgaverne. Samtidig er det muligt at tilføje, hvem der er ansvarlig for opgaven.
I opnår dermed følgende:
- Overblik over APV og handlingsplaner
- Styr på dokumentationen for jeres APV
- APV er let tilgængelig for alle medarbejdere og andre interessenter
- Overblik over opgaver for både ledelse, opgaveansvarlig og øvrige medarbejdere
- Planlægning af terminer for løsning af både krævede og egne opgaver i forbindelse med budgetlægning
- Fastholde og tiltrække dygtige medarbejdere - synlig fokus på arbejdsmiljøet
Kan du ikke vente?
Kan du ikke vente med at blive introduceret til de resterende værktøjer, så kan du i mellemtiden gå ind på hjemmesiden www.sosweb-info.dk, og læse mere.
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller ønsker en gratis og uforpligtende demonstration af systemet.
Kontakt os på:
Telefon 66 17 34 55
Mail: info@avidenz.dk
Vil du vide mere om APV, kan du læse mere på vores side om ofte stillede spørgsmål om APV.