I modulet Administration opsættes alle virksomhedens grundindstillinger, der senere anvendes på tværs i hele systemet. Det omfatter blandt andet at oprette brugere, tildele rettigheder og oprette skabeloner.
Indtast og opsæt blandt andet nedenstående:
- Virksomhedens stamdata, herunder adresse, hjemmeside m.v.
- Opsætning af eventuelle notifikationer fra systemet
- Virksomhedens afdelingsstruktur – tilknytningen af alle data til afdelinger skaber overskuelighed
- Pop-up beskeder til virksomhedens brugere, når de logger på SOSWEB
- Standardtekster – letter indtastningen af data
Opsætning og indtastning af data i modulet er nemt og meget brugervenligt. Og bagefter er det hurtigt og let at finde de oplysninger, I skal bruge. Det sparer tid i hverdagen.
Samtidig giver styringen af rettigheder mulighed for, at I kan give læserettigheder til interessenter, myndigheder og kunder, der ønsker dokumentation på jeres arbejdsmiljø, miljø og kvalitet.
Alle dokumentationer er samlet ét sted, og dokumenter findes kun i én udgave.
Det skaber stor overskuelighed.
Læs om andre SOSWEB-moduler
Kontakt os
Vil du høre mere om SOSWEB?
Vil du vide mere om SOSWEB og eventuelt have en gratis og uforpligtende online demo af systemet, så udfyld nedenstående formular, og vores SOSWEB-konsulent, Mikkel, kontakter dig hurtigst muligt.