I modulet Opgaver kan I oprette og planlægge alle virksomhedens opgaver som eksempelvis APV, handlingsplaner for nærved-ulykker samt afvigelser inden for arbejdsmiljø, miljø og kvalitet. Opgaver og handlingsplaner kan desuden lægges i kalenderen med en alarmfunktion, så I får besked ved terminer for opgaverne. Samtidig er det muligt at tilføje, hvem der er ansvarlig for opgaven.
I opnår dermed følgende fordele:
- Overblik over APV og handlingsplaner
- Styr på dokumentationen for jeres APV
- APV er let tilgængelig for alle medarbejdere ved kundekrav og krav fra myndigheder
- Overblik over opgaver for både ledelse, opgaveansvarlig og øvrige medarbejdere
Kontakt os
Vil du høre mere om SOSWEB?
Vil du vide mere om SOSWEB og eventuelt have en gratis og uforpligtende online demo af systemet, så udfyld nedenstående formular, og vores SOSWEB-konsulent, Mikkel, kontakter dig hurtigst muligt.
Digitalt arbejdsmiljø
Digitalt system og app til arbejdsmiljø, miljø og kvalitet
SOSWEB er et digitalt system med en tilhørende app. Her kan I samle alt omkring virksomhedens arbejdsmiljø, miljø og kvalitet ét sted.
Det er nemt og hurtigt, så SOSWEB sparer virksomheden tid og penge.