Digitalt arbejdsmiljø

Digitalt system og app til arbejdsmiljø, miljø og kvalitet

SOSWEB er et digitalt system med en tilhørende app. Her kan I samle alt omkring virksomhedens arbejdsmiljø, miljø og kvalitet ét sted. Det giver overblik og sikkerhed for, at der er styr på det hele. Samtidig er det nemt og hurtigt, så SOSWEB sparer virksomheden både tid og penge.

Se en kort intro til systemet i videoen med Mikkel herunder

I opnår med SOSWEB en lang række konkrete fordele som eksempelvis:

  • Let og hurtigt at finde oplysninger og dokumentationer
  • Udstyr og værktøj er altid i orden pga. systematisk eftersyn
  • Booking af udstyr sikrer effektiv planlægning
  • Opgavestyring, dokumentationer, skabeloner m.m. er let tilgængelige
  • Registrering af hændelser, så fejl og ulykker kan forebygges
  • Styring af medarbejdernes kvalifikationer og kompetenceudvikling
  • Hurtigt overblik over kemiske produkter og instruktioner lige ved hånden
  • Udarbejd kemisk risikovurdering (APV)
  • Opbyg overskuelige ledelsessystemer til arbejdsmiljø-, miljø- og kvalitetsledelse

SOSWEB er opbygget i moduler

SOSWEB er opbygget i moduler, som hver især omhandler specifikke områder. Det er med til at gøre systemet meget overskueligt, og fordelen er desuden, at jeres virksomhed selv vælger, hvilke moduler I ønsker at aktivere og anvende. I har mulighed for at købe 2 forskellige pakker med adgange afhængig af jeres behov. Læs mere om pakkeløsningerne, og find priserne her.

Læs om de forskellige moduler via menupunkterne herunder:

Mange tilfredse brugere

Vi har mange tilfredse brugere af SOSWEB. I videoen herunder kan du se, hvad en af dem, CNC Onsite Aps, der har anvendt systemet i mange år, bruger det til, og hvad de synes, de får ud af det.  

Det behøver ikke være dyrt at digitalisere dit arbejdsmiljø

Du kan vælge imellem 2 pakker, som giver adgang til forskellige dele af systemet. Uanset hvilken pakke du vælger, har du også behov for en startpakke. Den omfatter, at vi sørger for de grundlæggende opsætninger af systemet og giver dig en introduktion til de valgte moduler. Vi hjælper også med at oprette de første data fra jeres virksomhed.

Prisen afhænger af, hvilken systempakke du vælger. Se priserne for de 2 forskellige pakker samt startpakken herunder.

Bemærk, at SOSWEB købes samen med en virksomhedsaftale med Avidenz, og at alle priser er ekskl. moms og gældende for 2025.

Grundpakken

Grundpakken giver dig struktur og overblik over de grundlæggende elementer i dit arbejdsmiljø.
445 kr. pr. måned
  • Administration
  • Opgaver
  • Dokumenter
  • Registreringer

Komplet pakke

Her får du adgang til alle 7 moduler i SOSWEB og kan udnytte alle systemets mange muligheder og fordele.
945 kr. pr. måned
  • Administration
  • Opgaver
  • Dokumenter
  • Registreringer
  • Medarbejdere
  • Teknisk udstyr
  • Kemi

Har du spørgsmål til vores priser?

Mikkel Møller

mim@avidenz.dk
25 29 28 12
Mikkel Møller
SOSWEB-konsulent

Book en demo med Mikkel

Vil du vide mere om SOSWEB og eventuelt have en gratis og uforpligtende online demo af systemet, så udfyld nedenstående formular, og vores SOSWEB-konsulent, Mikkel, kontakter dig hurtigst muligt. 

Vi har konsulenter i hele landet

Vi vil være den bedste samarbejdspartner, når virksomheder vil udvikle deres arbejdsmiljø.

Vores hovedkontor ligger i Odense, og vi har arbejdsmiljøkonsulenter fordelt over hele landet. Vi er derfor ikke langt fra dig. 

Book en demo med Mikkel

Book en demo med Mikkel

Vil du se, hvordan SOSWEB fungerer og høre, hvordan systemet kan gøre en forskel for jeres virksomhed, så book en gratis og uforpligtende online demonstration af systemet.