Samarbejdet

Et samarbejde med Avidenz tager altid udgangspunkt i den aktuelle virksomhed samt i de gældende regler. Vi spørger ind til, hvad jeres virksomhed vil med arbejdsmiljø og sikkerhed, og hvad I gør i dag. Udgangspunktet for vores indsats bliver dermed det igangværende arbejdsmiljøarbejde, og vi medvirker til en proaktiv indsats fremover.

Opgaver i samarbejdet

Nogle af de opgaver vi helt konkret hjælper jer med er blandt andet at få optimeret virksomhedens arbejdsmiljøarbejde i forhold til den årlige arbejdsmiljødrøftelse, APV, kompetenceudviklingsplaner samt diverse checkskemaer til eftersyn og instruktioner, så de lever op til gældende regler samt krav fra kunder m.fl.

Vi vil desuden lægge fokus på bl.a.:

  • Brug af værnemidler, sikkerhed og ergonomi
  • Kendskab til og overholdelse af instruktioner – maskiner, processer og kemi
  • Eftersyn på teknisk udstyr
  • Registrering og undersøgelse af arbejdsulykker – anmeldepligtige og ikke anmeldepligtige
  • Registrering og undersøgelse af ”lige-ved-ulykker”
  • Arbejdspladsbrugsanvisninger

Specialister tilknyttet forskellige opgaver

John komprimeret til web

”Vi har en række højt fagligt kvalificerede konsulenter til at varetage de
forskellige krav og nicher hos virksomhederne. Vores kunder får altid én kontaktkonsulent, men det er altid en specialiseret konsulent, som bliver
koblet på den enkelte opgave  afhængig af indholdet i denne. Dermed er det  altid de bedst kvalificerede medarbejdere, der løser de aktuelle opgaver for jer” - sådan udtaler vores direktør John Bregndahl Larsen sig om samarbejdet med Avidenz.

Lev op til krav fra kunder og tiltræk medarbejdere

Samarbejdet med os giver jer desuden en stor fordel, når I skal give tilbud til kunder. I lever nemlig op til de krav om styr på arbejdsmiljø, dokumentationer m.m. som arbejdstilsynet og andre myndigheder kræver og som flere og flere kunder også efterspørger – nogle på grund af krav fra deres kunder osv.

Til sidst med ikke mindst medvirker samarbejdet med os til at gøre virksomheden attraktiv som arbejdsplads og dermed både til at fastholde og tiltrække velkvalificerede medarbejdere.

Kontakt os

Kontakt salgskonsulent Finn Christensen på mobil 25 29 28 16 eller mail fc@avidenz.dk for at aftale et uforpligtende møde. Her vil I sammen vurdere omfanget af et muligt samarbejde om netop jeres arbejdsmiljøarbejde.

Du er naturligvis også velkommen til at udfylde kontaktformularen "Bliv ringet op" her til højre på siden, eller kontakte vores hovedkontor direkte på telefon 66 17 34 55 eller på info@avidenz.dk

Vi ser frem til at høre fra dig.

  • Online system, der samler alt omkring virksomhedens arbejdsmiljø, miljø og kvalitet ét sted. Heriblandt:

    • Opgaver og dokumentationer
    • Booking og eftersyn på udstyr
    • Overskueligt ledelsessystem
    • Registrering af hændelser
    Læs mere, og bestil demo