Herunder præsenterer vi de 2 værktøjer, Administration og Teknisk udstyr.
Værktøj 2 – Administration
Få styr på strukturen og besked med det samme ved udfordringer i jeres arbejdsmiljø.
Værktøjet Administration omfatter bl.a.:
- at sætte virksomhedens grundlæggende indstillinger op, der efterfølgende anvendes på tværs i hele systemet
- at oprette brugere og forskellige afdelinger i virksomheden, så medarbejdere, udstyr, kemi samt opgaver og hændelser kan oprettes rette sted og ansvar for vedligehold kan uddelegeres
- at opsætte notifikationer, så udvalgte brugere (f.eks. arbejdsmiljørepræsentanten) automatisk får besked, hvis andre medarbejdere indberetter hændelser
Se med i videoen herunder, hvor Mikkel fortæller mere og viser, hvordan det fungerer i praksis.
Værktøj 3 – Teknisk udstyr
Teknisk udstyr er et meget nyttigt og betydningsfuldt værktøj for blandt andet industri- og håndværksvirksomheder. Teknisk udstyr hjælper jer med at holde styr på virksomhedens tekniske udstyr – både hvad angår lovpligtige eftersyn, intern booking af udstyr og meget mere.
Ud over overblik over vedligehold, så giver værktøjet overblik over brugsvejledninger og f.eks. lovpligtige opstillingskontroller.
Se videoen herunder, hvor Mikkel præsenterer værktøjet.


