Der er mange regler, der skal overholdes og forskellige ting at holde styr på i forhold til jeres arbejdsmiljø og sikkerhed. Det kan være svært at overskue og prioritere i en travl hverdag, hvor virksomheden skal producere og levere til jeres kunder. Derfor kan det være en rigtig god ide at sætte tingene i system og strukturere så meget som muligt i et digitalt system, som gør, at I lettere kan koncentrere jer om driften af virksomheden i det daglige.
Digitaliser arbejdsmiljøet, og spar tid og penge
I det digitale system, SOSWEB, som vi tilbyder, kan I samle alt omkring virksomhedens arbejdsmiljø, sikkerhed og kvalitet ét sted. Det giver overblik og sikkerhed for, at der er styr på det hele. Samtidig er det nemt og hurtigt, bl.a. med adgang til mange af funktionerne via den tilhørende app. Så SOSWEB sparer virksomheden både tid og penge.
Få tips og tricks af Mikkel
Anvender I allerede SOSWEB, så husk at I kan booke vores SOSWEB-konsulent, Mikkel, til en opfølgende brugeruddannelse. Det kan være for nye brugere i SOSWEB, f.eks. nye arbejdsmiljørepræsentanter. Det kan også blot være for at få en ”Tips og Tricks”-seance, hvor I i fællesskab kigger på, hvordan I anvender SOSWEB i dag, og I får et par nye idéer med videre.
Anvender I ikke SOSWEB i dag, så vil Mikkel meget gerne vise jer løsningen på et online møde med udgangspunkt i jeres behov. Det kan f.eks. være, hvordan I får overblik over jeres tekniske udstyr, dokumenterer både internt og eksternt vedligehold, eller anvender bookingfunktionen til at holde styr på hvem, der bruger udstyret hvornår.
Er du interesseret i en online demonstration af systemet, eller blot en snak med Mikkel for at høre nærmere, så kontakt ham på telefon 25 29 28 12 eller mail mim@avidenz.dk.