Sekretariatet holder sommerferielukket

Sommeren står for døren, og vi vil benytte lejligheden til at ønske jer alle en rigtig god sommer og ikke mindst ferie. Sørg for at få slappet godt af og få ladet batterierne helt op til arbejdet kalder igen efter sommerferien. Det er sundt at koble helt fra ind imellem.

Vi glæder os til at fortsætte med at hjælpe en masse virksomheder med at skabe et sikkert arbejdsmiljø og trivsel.


Lukket i vores sekretariat

Vores sekretariat holder lukket i uge 28 og 29.

Men har I behov for hjælp i perioden, er der hele tiden nogle af vores konsulenter, der er på arbejde og klar til at hjælpe jer.

Herunder kan du se, hvem der kan kontaktes i hver af de 2 uger:

Uge 28:
René Florczak – 25 29 28 15
Eva Nielsen – 25 29 28 04
Jørgen Gadegaard – 25 29 28 08
Steffan Lykke Eskildsen – 50 56 70 45
Brynhild Djurhuus Joensen – 22 25 76 82
Ole Stær – 29 36 90 69
Morten Staal – 24 66 87 55
Mikkel Møller (SOSWEB) – 25 29 28 12
Pernille Jakobik Wulff – 22 10 00 97
Søren Krogh – 21 75 46 66 
Knud Frydensbjerg – 25 29 28 09
Gurli Drustrup – 24 25 86 46

Uge 29:
Steffan Lykke Eskildsen – 50 56 70 45
Jesper Klevang – 25 21 25 62
Søren Krogh – 21 75 46 66
Knud Frydensbjerg – 25 29 28 09

 

Del dette indlæg:

Andre indlæg

Internt i Avidenz

Velkommen til Thomas

I mandags havde vi fornøjelsen af at byde velkommen til Thomas Rubach, der er ansat som arbejdsmiljøkonsulent i et barselsvikariat for Brynhild frem til den 30. juni 2026.

Læs hele nyheden