JOBOPSLAG

10.05.2022

Vi mangler endnu et led til vores stærke kæde af medarbejdere

Vi oplever stadig en meget stor efterspørgsel på vores kompetencer, og derfor har vi behov for at forlænge vores stærke kæde af medarbejdere yderligere.

Denne gang med en

Arbejdsmiljøkonsulent til Sønderjylland

Så har du erfaring som arbejdsmiljøkonsulent eller lignende stilling som rådgiver? Og vil du være med til at udvikle vores kunders arbejdsmiljø og miljø – så hører vi meget gerne fra dig. 


Bred kontaktflade og korte beslutningsveje

Du bliver en del af en professionel og meget erfaren organisation med 22 medarbejdere, hvoraf du bliver den ene af i alt 9 konsulenter, som har hjemmekontor på bopælsadressen. Dine øvrige kolleger har udgangspunkt fra vores kontor i Odense. Du vil blive kundeansvarlig for en geografisk del af vores eksisterende kunder – primært placeret i Sønderjylland. Det er herfor også afgørende, at du har bopæl i nærheden af dette område.

Du kan se frem til en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du som kundeansvarlig afdækker kundernes behov, rådgiver og hjælper dem med løsninger, som udvikler deres arbejdsmiljø i relation til deres forretning. Der vil være et tæt samarbejde med dine øvrige kolleger, hvor du har ansvaret for, at den rette kollega/specialist bliver involveret i løsningen af kundens specifikke opgave.

Du deler din arbejdstid mellem at besøge kunderne og opfølgende arbejde på dit kontor.


Konsulent med specialviden inden for arbejdsmiljø

Ud over din erfaring som konsulent og viden om arbejdsmiljø kan du have specialviden inden for ét eller flere områder. Vi oplever en stigende efterspørgsel på alle vores rådgivningsområder, hvorfor netop din specialviden kan være inden for mange forskellige arbejdsmiljøområder

Vores kunder er primært beskæftiget inden for industri og håndværk. Det vil derfor være en fordel, hvis du har din erfaring inden for disse brancher.

Vi forestiller os

  • at du har en videregående uddannelse, som er relevant for stillingen
  • at du har erfaring gennem lignende job som rådgiver
  • at du har egen bil og mulighed for at bruge den i arbejdet
  • at du er hjemmevant bruger af Office 365 og IT generelt. Har du kendskab til Business Central, er det en fordel
  • at du behersker dansk i skrift og tale


Stærke kommunikations- og formidlingsevner

For at kunne udfylde rollen er det vigtigt, at du er god til at formulere dig såvel mundtligt som skriftligt samt evner at skabe kontakt og kommunikere med mange forskellige personer på alle niveauer i kundens organisation. Som person er du udadvendt, initiativrig og har gennemslagskraft. Din forretningssans er stærk, og du er motiveret for at sælge Avidenz gennem din rådgivning. Desuden arbejder du målrettet og løsningsorienteret, og du har overblikket til at jonglere mellem mange forskellige opgaver og projekter samtidig.


Kompetenceudvikling gennem samarbejde

Ligeledes er det vigtigt, at du trives i tæt samarbejde på tværs af mange forskellige faggrupper i vores organisation og har lyst til at sætte dig ind i kollegers kompetencer – med salg for øje. Derfor er du også god til at dele din viden med dine kollegaer, og du kan lide at have en bred kontaktflade både internt og eksternt.

I løbet af året vil du, ud over den telefoniske kontakt med dine kolleger og i samarbejdet om konkrete opgaver hos kunderne, også deltage på vores regionsmøder, seminarer og produktdage, hvor vi videndeler og sparrer for at udvikle vores kompetencer.

Du vil blive mødt med et stærkt team af kolleger, som står parat til at hjælpe dig og give dig den nødvendige oplæring i jobbet. Ligesom du vil opleve en stor frihed til at planlægge dine besøg og opgaver hos kunderne.


Lyder ovenstående umiddelbart som noget for dig eller en, du kender, så læs hele stillingsopslaget, og søg jobbet via linket her:

Vi glæder os til at høre fra jer.